Obserwatorzy ♥

07 sierpnia 2013

Metamorfoza Pinkola-Love

Dzisiejszą metamorfozę, wykonam na Pinkola-Love. Na blogu zaszły zmiany, jeśli ktoś czyta na bieżąco bloga, wie o co chodzi. To nie ode mnie zależy, natomiast mam zamiar się zastosować do nowych zasad. Od tej pory będę robiła tylko metamorfozy ubioru medoll, natomiast myślę, że nie zaszkodzi, jak przy okazji napiszę moją opinię na temat, twarzy i fryzury medoll. Jeśli komuś bardzo zależy, abym zrobiła mu metamorfozę twarzy, wystarczy, że napiszesz w mojej księdze gości, dogadamy się i jestem w stanie przesłać metamorfozę prywatnie na maila, chociaż myślę, że nie będzie takich osób, jestem do waszej dyspozycji, więc piszcie śmiało.
Pozdrawiam, dfvgtgfg
 
Przed: Twarz jest ładna, delikatna, a fryzura jest dziewczęca, co poskreśla ten zamysł. Ze strojem troszkę gorzej. Po pierwsze- jest nudno. Osobiście, zmieniłabym blezerek na kolorowy, a zamiast szarego biustonosza, dodałabym zwykłą białą bluzkę i opcjonalnie jakiś neonowy naszyjnik.
Po: Stylizację utrzymałam w neutralnych kolorach. Żeby nie było nudno dodałam kołnierzyk i plecak z akcentami ćwieków, co dodaje rockowemu wyrazowi całej stylizacji. Połączyłam dwie pary butów i dodałam lenonki.
 
Podoba wam się nowy sposób, przedstawiania metamorfoz? Lepiej przed czy po? Czekam z niecierpliwością na wasze komentarze.

5 komentarzy:

Unknown pisze...

Bardzo mi się podoba, dziękuję :)

Pinkola-Love

Unknown pisze...

Bardzo się cieszę :)

DemonCarolineL pisze...

Dla mnie lepiej PO, ale PRZED tez mi się podoba ;)

kaka0898

Unknown pisze...

Mam pytanko. Gdzie kupiłaś sweterek kołnierzyk plecak spodnie i buty ? :D

Możesz napisać mi na pocztę na stardoll mój nick to : SamanthaaAx3 Dzięki ;d

Nataly pisze...

Lepiej PO . Ale przed jest rownie suepr <3 .