Obserwatorzy ♥

08 sierpnia 2013

Stylizacja

Kolejna stylizacja, nie wiem który numer. Elegancja z nutą dziewczęcości, której niewątpliwie dodaje wianek. Brakuje mi tutaj ładnej ramoneski, ale niestety nie mam żadnej w posiadaniu. 


Wianek JPG, Top Nicholas Kirkwood, Spódniczka WOTW, Torebka YH, Buty Styllein

P.S. Moje odejście jest już ostateczną decyzją. Pewnie zauważyliście, że od jakiegoś czasu moje stylizacje nie są tak dobre jak bym chciała. Po prostu już mnie to nudzi. Na blogu będę publikowała do piątku 30 sierpnia. Ukaże się wtedy post pożegnalny. Ubrania z konta sprzedam lub rozdam, więc bądźcie czujni :-)

4 komentarze:

DemonCarolineL pisze...

Fajna

kaka0898

Unknown pisze...

Mi się nie podoba...

Pinkola-Love

Danone102 pisze...

Cześć. :) Spodobał mi się Twój blog, więc nominowałam go do konkursu Liebster Blog Award. Szczegóły znajdziesz na moim blogu. http://modamd.blog.pl

Nataly pisze...

Szkdoa, ze odejdziesz :( . Ok bedę czekaać . Stylziacja jest ladna . Szkoda bardzo ;(.