Obserwatorzy ♥

07 sierpnia 2013

Powrót

A więc wróciłam, jutro postaram się dodać stylkę. Podczas mojego wyjazdu przemyślałam parę rzeczy i doszłam do wniosku, że jestem trochę już za stara na Stardoll. Już nie ekscytuję się tak jak kiedyś przed wejściem kolejnego LE, Antidote czy Tribute. Zauważyłam, że na Sd wchodzę tylko dla towarzystwa, nie dla ubieranek, gier czy kupowania. Nie wiem co będzie dalej, muszę jeszcze pomyśleć, ale do końca wakacji na pewno będę pisała na blogu, wstawiała stylizacje. Co do późniejszych dat - nic nie obiecuję. Co będzie z kontem - nie mam pojęcia. Jak na razie wszystko zostaje tak jak było. Mam nadzieję, że zrozumiecie moją decyzję.

3 komentarze:

Nataly pisze...

Rozumiem Cię . Zaczyna Cię to nudzić . Mnie trochę też . Chociaż ja za stara nie jestem . xD

Unknown pisze...

No cóż... Rozumiem :) Ja też jestem troche za stara xd

Pinkola-Love

DemonCarolineL pisze...

To zrozumiałe...

kaka0898