Obserwatorzy ♥

29 września 2013

stylizacja

cześć ,wiem że rzadko dodaje stylizacje ale to z braku czasu ,może to się wydawać trochę głupie no bo dziewczyna w 1 kl. gimnazjum i brak czasu ? ale tak jest :( niestety lekcje kończę przeważnie o 14.15 ,potem muszę czekać na autobus do 15.00 ,w domu jestem o 15.30 pół godziny odpocznę się za lekcje o 18.00 oglądam pierwszą Miłość ,o 19.00 biorę kąpiel i staram się usnąć o 20.00 lub oglądam jakiś film ;P przy takim grafiku dniowym może byście znaleźli czas ale uwierzcie ja nie :O zawiodłam na całej linii a mało tego czuje tak jakby ze już dorośleje (głupie co ? ) bo nawet nie obchodzi mnie żeby wejść na stardoll lub na F B. w weekend   . Nie wiem czy dalej to ciągnąć .  t z. blogowanie i w ogóle grę na stardoll bo jakoś tak czuje ze już nie mam tyle zapału co wcześniej ....  Jeny objawia mi się proces dorastania :O Jeszcze się zastanowię co do blogowania ,może ten pierwszy miesiąc jest zawsze trudny w szkole :) Muszę podjąć właściwą decyzję czy odejść czy zostać :((  och ,jejciu ale się rozpisałam :P  Bardzo was przepraszam ....

dodaje stylizacje : 
utrzymana w kolorach fioletu i czerni z dodatkiem srebra. 

wianek-Pretty 'n love  
bluzka-Frankie Morelo 
pasek-Fall en Angel 
spódnica-Velvet orchid 
buty 1-No na me 
buty 2-Velvet Orchid 
torebka-Made of Mark (ukryty sklep) 


podoba się wam ? komentujcie .

3 komentarze:

volteria1 pisze...

ładna ;D

retro pisze...

Podoba mi się połączenie spódnicy z butami:)


_________
www.e-vintage.pl

martaart__ pisze...

Fajna stylizacja ;-)
PS: Też oglądam Pierwszą Miłość ;D