Obserwatorzy ♥

21 września 2013

Metamorfoza Agatka_IS

Przed: Jeśli chodzi o twarz, podoba mi się. Włosy również są okej. Strój mi się nie podoba. Marynarka na sukience wygląda nierealistycznie. Za dużo dodatków, całość przeładowana, dodatki nie pasują. Moja ocena: 3,5/10
Po: Stworzyłam czarną stylizację, ze złotymi dodatkami. Ostatnio bardzo podoba mi się tego typu połączenie. Jestem bardzo zadowolona z efektu.

Przepraszam, że tak krótko dzisiaj opisałam stylizację, natomiast nie mam zbyt wiele czasu, musicie mi to wybaczyć.
Jak wam się podoba metamorfoza? Lepiej przed czy po?

6 komentarzy:

Unknown pisze...

lepiej Po choć nie jest Super :P

taka mała uwaga co do stylizacji po-nie łacz butów eleganckich z odkrytym palcem + skarpetki bo to wygląda niezbyt fajnie .

jola513 pisze...

Jak dla mnie to doll lepiej wyglądała w stylizacji przed.

volteria1 pisze...

Według mnie lepiej po :)

lolicza123/ Julka pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
lolicza123/ Julka pisze...

Ani "Po" ani "Przed" - nigdy, nigdy, NIGDY nie łączy się skarpet z takimi butami !!!
lolicza123

Unknown pisze...

Radzę nie łączyć butów z odkrytymi palcami i skarpet .
Ananasek22k