Obserwatorzy ♥

14 września 2013

stylizacja


 

cześć ,dawno mnie tutaj nie było ,za co przepraszam ale odkąd szkoła się zaczęła .... to nie mam czasu kiedy chcę zrobić jakąś stylizacje dla was to nie mogę ,a kiedy mam czas to nie mam weny . a no i muszę się wam pochwalić że dzisiaj o 23.20 skończę 13 lat :)  jaka ja stara jestem ,w tym roku dla mnie wszystkie piątki przed 13 i po 13 będą pechowe :(  

stylizacja w kolorach czarnym i białym z domieszką złotego .  bluzkę i wisiorek kupiłam jakieś kilka minut  wcześniej w sb. jej marka to :Heidi Klum Jordache .a wisiorek z Arhive.



bluzka-patrz wyżej) 
spodnie-b.b. 
kopertówka-will candy 
buty- GVC Tribute
wisiorek-Archive-sb.  
pasek-Fallen Angel  


podoba się wam ? komentujcie:)  

PS. jeśli ktoś myśli że noga jest krzywo ustawiona to niech tak nie myśli bo jest ona lekko zgjęta. :) 

1 komentarz:

тєяяσяуѕткα ♥ pisze...

Ciekawie, uważam, ze ta stylizacja jest genialna i pasuje na eleganckie okazje.