Obserwatorzy ♥

14 września 2013

Metamorfoza CzArNaPrincess2

Przed: Jeśli chodzi o twarz i makijaż to wyszło ci pięknie. Twoja medoll wygląda niezwykle naturalnie i świeżo, a na stardoll nie łatwo uzyskać taki efekt. Jeśli chodzi o fryzurę nie zbyt mi się podoba. Długość i pomysł był dobry, natomiast ten przedziałek wszystko psuje. Jeśli chodzi o stylizację, nie jestem do niej przekonana. Nie jest źle, ale stylizacja jak miliony innych.
Po: W tej stylizacji wykorzystałam kolory moro. Użyłam kurtkę w ten oto wzór. Do tego dodałam beżową spódnicę z basic. Żeby nie było blado dla kontrastu dodałam czarną bluzkę, kopertówkę i buty. Mi efekt się podoba.

Lepiej przed czy po? Komentujcie!

2 komentarze:

тєяяσяуѕткα ♥ pisze...

Tak samo mi się podoba i przed i po. Są to 2 różne style. :)

May the odds be ever in your favor (CzArNaPrincess2) pisze...

Stylizacja przed była inspirowana Arianą Grande z teledysku "Baby I" :)