Obserwatorzy ♥

21 sierpnia 2013

Metamorfoza naati8

Przed: Jeśli chodzi o medoll, jest śliczna, bardzo podoba mi się fryzura i twarz. Pomysł z bluzką zrobioną ze spódnicy jest dobry, natomiast nie jestem przekonana co do spódnicy i kamizelki, jest chyba zbyt świecąco. Nie podoba mi się połączenie dwóch par butów, a leginsy są krzywo założone. Moja ocena: 4/10
Po: Wykorzystałam tą piękną spódniczkę. Do niej dodałam niebieską marynarkę, pozostawiłam kamizelkę ze stylizacji przed. Założyłam białą bluzkę. Dobrałam do tego dodatki: niebieskie buty, piękną torebkę hot buys i te prześliczne okulary, w których jestem zakochana.

Podoba wam się metamorfoza? Lepiej przed czy po?

5 komentarzy:

Nataly pisze...

Dziękuję za metamorfozę : ). Dziękuję za miłą opinię twarzy doll . Hmm ... Jak dla mnie to nwm .. Nie lubię tej spódniczki, którą wykorzystałaś ale ogl ejst ok ; ) ...

M pisze...

Wcześniej też było spk, ale metamorfoza wyszła genialnie <3 Gratulację Kasiu :*

Unknown pisze...

Kwestia gustu, cieszę się, że się w miarę podoba :)

Adusiaczek3 pisze...

Po chyba lepiej :D

adusiaczek3

BlackEvee pisze...

sama nie wiem jak jest lepiej