Obserwatorzy ♥

21 sierpnia 2013

Koniec

Postanowiłam już dłużej tego nie ciągnąć - bo po co? Dziś oficjalnie odchodzę ze Stardoll. Na razie moje konto będzie sobie istniało, kiedyś może je sprzedam albo przekażę siostrze. Co do pisania na blogu. Nie kończę z blogowaniem bo bardzo to lubię. Prawdopodobnie założę wkrótce własnego bloga, ale na razie (oczywiście jeśli Natalia mi pozwoli) będę wstawiała luźne posty, poradniki ew. realne stylizacje, makijaże czy fryzury. Na pewno będzie to jakieś urozmaicenie bloga, może zachęci nowe osoby do komentowania, obserwowania.

4 komentarze:

Natalia pisze...

Nie mam nic przeciwko ;)
Ale ten blog zaczął podupadać(jeśli wogóle ktoś go jeszcze czyta)i to mne martwi :(
Muszę w końcu zająć się reklamami.

Nataly pisze...

Szkoda ale no ok ;)). Jak to nikt nei czyta? Ja czytam i nie tylo ja ! jEDEN Z NAJLEPSZYCH BLOGÓW ZE STYLZIACJAMI ;)) ! Jestem za co do twoich pomysłów Fiono ;D.

Adusiaczek3 pisze...

Szkoda ;<

adusiaczek3

BlackEvee pisze...

szkoda ale to twoja decyzja