Obserwatorzy ♥

23 lipca 2013

stylizacje

Dobry wieczór w czasie wakacji u mojej siostry no niestety stylizacje dodawała będę trochę później ...
znów tak samo ..jedną stylkę robię ja a drugą siostra... :)
1. znowu romantyczna ,w lekkich polorach ,czarne dodatki  i błyszczące dodają tego czegoś ... (nastolatkaKitty)
blezerek-B B.
sukienka-B B
pasek-IT Girls
torebka-A S
buty-Nelly.com

2.Lekka,Jasna  odcienie różu,biel.... nie miałam jak połączyć tych spodni z czymś ale oto i coś wy kombinowałam...(zakrencona11)
bluzka-Pretty ,n love
body(pod spodem) Volie
spodnie-Arhive
buty-Volie
kopertówka-Royalty

 

podoba się wam ? komentujcie ,która lepsza ? a może obie ?


4 komentarze:

Nataly pisze...

Mi sie podoba ta 1 <3.

Unknown pisze...

Według mnie w każdej czegoś brakuje, ale chyba ta 2 lepsza

Pinkola-Love

Adusiaczek3 pisze...

Pierwsza jest ładna, druga też!

adusiaczek3

nastolatkaKitty pisze...

obie :)