Obserwatorzy ♥

24 lipca 2013

Metamorfoza selena97865love

Dzisiejszą metamorfozę wykonam na selena97865love. Przypominam, że jeśli chcesz, abym zrobiła ci metamorfozę, możesz zgłosić się w zakładce TU lub w mojej księdze gości.

PRZED: Makijaż jest naprawdę świetny. Wszystko równo, ładne połączenia kolorów. Jedyne co mi nie pasuje to kształt i kolor włosów. Wyglądają strasznie sztucznie, przynajmniej ja mam takie wrażenie.



PO: Stworzyłam odważny makijaż. Połączyłam czarny i neony. Zmieniłam fryzurę i kolor. Delikatnie podkreśliłam policzki. Dla zadziorności dodałam kolczyka z stylu earcuff.
PRZED: Pierwsze co od razu rzuciło się w oczy to krzywo założone ubrania. Jest zbyt czarno dodałabym jakiś kolorowy mocny dodatek, który ożywiłby stylizację. Nie podobają mi się te szelki przy bluzce. Po za tymi uwagami strój mógłby być dobrą bazą do stylizacji.
PO: Stworzyłam stylizację, w której zawarłam dwa style. Zadziorny i dziewczęcy. Uważam, że wyszło nie najgorzej.

Lepiej przed czy po? Czekam na wasze opinie.

5 komentarzy:

Unknown pisze...

Jak dla mnie lepiej po ;3

Pinkola-Love

Unknown pisze...

boże, czego ja się skusiłam na zmianę stylizacji :( zawsze mam pecha jak ktoś mi robi metkę albo Hot or Not :( ale już trudno :) makijaż po jest świetny!
selena97865love

Nataly pisze...

Lepiej PO ale i przed super :). Seleno ja etz tak zawsze mamx D

Adusiaczek3 pisze...

Lepiej po.

adusiaczek3

nastolatkaKitty pisze...

po lepiej :)