Obserwatorzy ♥

20 maja 2013

stylizacja :)

ponieważ jutro mam wycieczkę do Siedlec do muzeum regionalnego i do radia Podlasie ( zapowiada się dobra zabawa w autobusie:) ) ,wiec nie wiem czy jutro będę dodawać stylkę  to dziś dodam dwie :)

ponieważ teraz piszę z anglika  na komputerze więc chwała dla tego kto wymyślił internet :)Oczywiście chwała dla Anglii -stwarzam angielską stylizację :)
 
mam nadzieję ze wam sie spodoba tylko nie wiem czy pasuje tu ta opaska z woalem ale warto zaryzykować :)

stylizacja jest z 3 darmowkami -leginsy-pasek  i opaska z woalem

podoba się ? ,komentujcie :)

6 komentarzy:

♥ chaotic_imperfection ♥ pisze...

Było źle, później było dobrze ale teraz znowu jest źle :C Najgorsze co mogłaś tutaj dać to te spodnie i opaska z woalem psuje to cały efekt -_-

Nataly pisze...

Za dużo tu wszystkeigo ale ujdzie ;) .

naati8

Unknown pisze...

sorry ale skoro napisałam juz ze stwoże stylizacje angielska to same leginsy to zamało i dodałam opaske z woalem ,bałam sie ze to będzie kicz :(

Anonimowy pisze...

Trochę dziwnie wygląda aż tak mi się nie podoba ale może być ;_:

Unknown pisze...

ujdzie w tumie xd

kasiula3104

nastolatkaKitty pisze...

moze być :P