Obserwatorzy ♥

15 maja 2013

Stylizacja z darmówką :)

Dziś stylizacja młodzieżowa ,z darmówką którą jest torebka ,szczerze powiedziawszy nawet nie wiem jak ona się znalazła w mojej szafie :):):):):) Heh:)

Ponieważ wcześniejszej stylizacji nikt nie opisał ,jedna osoba napisała skąd są rzeczy  więc nagradzam tylko ta osobę ,miało być 50 sm ale postanowiłam że dam 100 sm a osobą tą jest naati8 proszę zgłoś się do mnie po nagrodę jeśli jesteś SS to zarezerwuj coś dla mnie ,jeśli nie jesteś to napisz co chcesz z gif-shopu ok ?


Dobra ,dobra przechodzę  do stylizacji :
spodnie-Killah 18 sd 
top-Indenti tee 
buty-40 sm Kalendarz świąteczny  
bluza jeansowa -19sd Miss Stixy 
torebka -darmówka 

Podoba się ?Komentujcie:) 

2 komentarze:

Nataly pisze...

Okej ;). Sliczna stylizacja . Podoba mi się ;).

naati8

Unknown pisze...

ładnee♥

kasiula3104