Obserwatorzy ♥

13 września 2013

Neonowy szyk!





Siemka!! Dzisiaj nie miałem co robić więc stworzyłem jakąś tam stylizacje. Z neonów! Stylizacja sama nie jest piękna, ale po kilku przeróbkach i efektach wygląda ślicznie. Długo szukałem idealnych efektów i chyba przesadziłem z tym jakby wyciętym czymś : D 

--------------------

A oto co użyłem w tej stylizacji :
okulary - Riviera
portmonetka - Special Offer
sukienka - Original Future
spódnica - Pretty'n Love
szelki - b.Bizou
buty 1 - Original Future
buty 2 - Riviera

Podoba wam się? Co o niej myślicie?












A tu nutka, którą kocham Riri♥♥♥


6 komentarzy:

тєяяσяуѕткα ♥ pisze...

Wyczuwam podobieństwo..
http://stylane.blogspot.de/2013/07/black-and-yellow.html

floraGwiazda pisze...

było inspirowane ;)

floraGwiazda pisze...

choć wyszło całkiem podobnie

тєяяσяуѕткα ♥ pisze...

Oczywiście nie mam co do tego zarzutów. Jednak wolę własne, nie inspirowane stylizacje czyimiś. Ale to moje zdanie. :)

floraGwiazda pisze...

postaram się to zmienić ;)

Anonimowy pisze...

To jest kopiarstwo.