Obserwatorzy ♥

07 września 2013

Metamorfoza modelka1338

Na wstępie chciałabym was poinformować, że metamorfozy będą pojawiały się w soboty, bo w związku ze szkołą, w tygodniu nie znajduję czasu na komputer. Mam nadzieję, że nie zrobi wam to wielkiej różnicy. 

Przed: Pierwsze co rzuca się w oczy to krzywo założone buty. Jeśli chodzi o twarz, jest okej, natomiast nie jestem w pełni przekonana co do tych oczu. Fryzurka dodaje uroku i świetnie wpasowała się w klimat stylizacji. Bandamka fajnie pasuje do spodni i bluzki. Strój jest jak najbardziej poprawny, natomiast jak dla mnie troszkę za prosty. Strój jak setki innych. Moja ocena: 7/10
Po: Połączyłam dwie sukienki, jedną w kwiatki, a drugą z dłuższym tyłem. Na niebieską bandamkę nałożyłam drugą opaskę, która świetnie kolorystycznie przypasowała mi do sukienki. Oczywiście jak zdejmie się niebieską bandamkę, będzie wyglądało to lepiej. Dodałam pomarańczowe buty dla rozweselenia stylizacji. Brakuje mi tylko białej lub pomarańczowej kopertówki, natomiast nie znalazłam takiej w twojej szafie. Ze stylizacji jestem średnio zadowolona.

Jak wam się podoba? Lepiej przed czy po?

2 komentarze:

nastolatkaKitty pisze...

wiesz po nie wiem po co dodłaś tą białą sukienke pod spód wygląga to bleee jak dla mnie... ja oceniam metamorfoze po na 6/10

Unknown pisze...

Zgadzam się z @nastolatkaKitty
+kiedy 2 etap ?

Gwiazdeczka_952