Obserwatorzy ♥

06 sierpnia 2013

Zmiany dużo zmian!

Wczoraj był poniedziałek i powinno się pojawić Hot or Not, ale nie oczywiście się nie pojawiło!
W sumie to trochę mi szkoda tego co zrobię, ale.. no właśnie alę.. muszę usunąć dział Hot or Not wraz z redaktorkami. Nie wiem może będzie, ale się zobaczy kto będzie robił.
Co do Metamorfoz to będzie tylko stroju, bez makijażu. 
Polecam blog... również usuwam, bo też się nie pojawiało kilka razy. NastolatkaKitty zostaje, ale nie wiem czy dalej będzie współwłaścicielką. Wybiorę kogoś. 
Ubierz się jak.. także już nie będzie, już nie pamiętam kto to miał robić, ale się naprawdę wkurzyłam!
Tak więc postanowiłam, że zostają :
nastolatkaKitty
zakrencona11
dfvgtgfg
Fioonnaa

Dziękuję za uwagę, Natalia.

9 komentarzy:

Unknown pisze...

No cóż... Czasem zmiany są potrzebne ;)

Pinkola-Love

Nataly pisze...

Dobrze . : )

Unknown pisze...

no szkoda ze niektórzy redaktorzy nie są żetelni szkoda że wiele ciekawych działów zostało usuniętych...jeśli mogę to mogła bym robić Hot & not

DemonCarolineL pisze...

Rozsądnie...

kaka0898

Unknown pisze...

Słuszna decyzja, dziękuję za zostawienie mnie w załodze bloga, rozumiem twoją decyzję i się zastosuję. Szkoda tylko, że niektórzy nie dodawali postów regularnie, ale to już ich sprawa i problem. Dobrze zrobiłaś.
dfvgtgfg

Nataly pisze...

Szkoda, ze nie pisze juz HOT or NOT ale no życie ; ).

Unknown pisze...

Co do Hot&Not to jestem zawiedziona. Bo umowa była taka, że wysyłamy oceny do cb a Ty dodajesz post. Ja się ze swojej części wywiązałam i ocenę wykonałam. Mogłaś dać znać, że mamy dodać post same ;/ Ale trudno takie życie. Dzięki za obecność na tym blogu ;P Fajnie było ;)

Bella12655

Natalia pisze...

Przecież mówiłam którejś z Was, że jak mnie nie będzie to wy dodajecie.

Unknown pisze...

Może nie dotarło ;/ No nic, było minęło. To i tak już nie ma znaczenia.

Bella12655