Obserwatorzy ♥

19 sierpnia 2013

stylizacja

część ,przez jakiś czas nie pisałam a to dla tego że czuje że powoli się wypalam ,ta energia mi się jakoś kończy ,chyba mam za małą szafę  bo już jakoś nie mam pomysłów na stylizacje.ale nie będę się poddawać coś wymyślę czasem może będę robiła stylizacje z konta mojej siostry bo ona ma lepszą szafę...

coś tam dla was wyskrobałam i oto przedstawiłam stylizacje ,utrzymana w kolorach białym oraz niebieskim
nie wiedziałam jak użyć bluzki ,w stylizacji są aż 3 darmówki :)



żakiet -darmówka
bluzka-Arhive
spodnie-darmówka
buty-darmówka
kopertówka-Will Candy


podoba się wam ? komentujcie.

4 komentarze:

DemonCarolineL pisze...

Ładna...

kaka0898

Nataly pisze...

Całkiem ok ;). Buty pasują do żakietu ;D.

Adusiaczek3 pisze...

No całkiem okej.

adusiaczek3

BlackEvee pisze...

cos do siebie nie pasuje