Obserwatorzy ♥

11 sierpnia 2013

stylizacja

cześć sorki ze mnie nie było trochę ale coś z internetem się działo za każdym razem gdy chciałam połączyć to nie udawało się ale mój wspaniałomyślny (naprawdę?) brat go zrobił.Niestety mam też wiadomość od nastolatka Kitty  której to komputer się zepsuł .serio to ja się nie dziwie ze się  jej popsuł ,jak się ma komputer 5 lat i do tego Windows XP to człowieku łatwo ci nie będzie.W dodatku jak się ma brata w wieku też 5 lat to trochę ciężko komputer utrzymać .Ten dzieciak to urwis na Max raz Natalii ekran przekręcił że Natalia nie wiedziała jak naprawić.

ok ale co ja tu będę gadać .

stylizacja chyba letnia .czerń ,szarość i biel


top-Basic
spodnie-GVC Tribute
buty-Falen angel
pasek-WOTW
torebka-Darmówka
okulary-Darmówka


podoba się wam ? komentujcie.

4 komentarze:

Unknown pisze...

Ładna :) Ale według mnie bardziej by pasowało gdyby buty były białe a pasek czarny lub bluzka czarna i torebka biała.

DemonCarolineL pisze...

Hm... Ładna.

kaka0898

Adusiaczek3 pisze...

Ymm, nie mam zdania, ale raczej bardziej pozytywna.

adusiaczek3

Nataly pisze...

Podoba mi si e ;).