Obserwatorzy ♥

26 sierpnia 2013

Powitanie + Inspiracje

Hej!
Nazywam się Karolina za stardoll Karcia309 . Mam 15 lat.
Jestem nową redaktorką tego bloga. 
Raz w tygodniu będę robiła posty pt."Inspiracje", gdzie postaram się pokazać ze 3 może 4 stylizacje, które mogą was zainspirować.
Dzisiejszym tematem "Inspiracji" jest kopertówka.
Nie przedłużając. Zaczynamy!
______________________________________________________________________________

Numer 1.
Sukienka - Original Future (bazar)
Pasek - Wild Candy
Kopertówka - Nelly.com
Rajstopy - Basic
Platformy - Fallen Angel

_________________________

Numer 2.


Gorset - Archive (bazar)
Blazer - B.Biozu
Naszyjnik - Hot Buys Retro Summer
Spodenki - B.Biozu
Kopertówka - Voile
Szpilki - Voile

__________________________

Numer 3.


Top - Pretty N' Love
Bandama - RIO (bazar)
Kamizelka - B.Biozu (bazar)
Pasek - Voile
Spodnie - Stardeising Fashion
Buty - It Girls
Kopertówka - Mr.Gracon
_____________________________________

Na dziś to już koniec.
Mam nadzieję, że stylizacje przypadną Wam do gustu.
Prosiłabym o szczere komentarze.

____________
Karolina !

3 komentarze:

Nataly pisze...

1. Bardzo łądna i prosta. Psuje na jakieś wyjście na imprezę czy na urodizny. Bardzo fajna .

2. Ona za bardzo nie przypadła mi do gustu ale dobra na wyjście ze znajomymi .

3. Piękna ! Śliczne futerko i bandana wyglądają super . Do tego inne części. Ubrałabym się tak do szkoły. Zapomnialas napsiac z kad jest BANDANA ;]. I wgl o neij zapomnaials.

Adusiaczek3 pisze...

3 chyba naj ;D

adusiaczek3

BlackEvee pisze...

wszystkie stylizacje mi sie podobają