Obserwatorzy ♥

15 sierpnia 2013

Metamorfoza nastolatkaKitty

Dzisiejszą metamorfozę wykonam na nastolatkaKitty. Zapraszam do zgłaszania się do metamorfoz w mojej księdze gości. Przepraszam, że metamorfoza nie pojawiła się wczoraj, natomiast zabrakło mi czasu przez wyjazdy i stąd to opóźnienie. Od tej pory będę też oceniała medoll w skali od 1 do 10.

Przed: Jeśli chodzi o twarz, wszystko jest okej, ale nie jestem przekonana co do tej fryzury, mam wrażenie, że te włosy wyglądają bardzo nienaturalnie, a to one przyciągają największą uwagę na medoll. Jeśli chodzi o ubiór, to jest bardzo elegancki, natomiast cały efekt psuje ta kokarda we włosach. Dobrze, że trzymałaś się zasady- obcisły dół i luźna góra. Brakuje mi jakiegoś efektownego dodatku np. wzorzystej kopertówki. Moja ocena: 6/10
Po: Ta stylizacja może wzbudzić kontrowersje. Zestawienie geek'owskiej koszuli z elegancką spódnicą i odważnymi, jasnymi dodatkami. Mi taka opcja się podoba, uważam, że jest klasycznie, ale nie nudno. Moją inspiracją była koszula i okulary, które są prześliczne.

Dziękuję mojej kuzynce rock_punk_emo za pomoc w dobraniu stylizacji.
Podoba wam się metamorfoza? Lepiej przed czy po? Czekam na wasze komentarze.

4 komentarze:

DemonCarolineL pisze...

Myślę, że metamorfoza udana

kaka0898

Unknown pisze...

metamorfoza fana choć cos mi tu nie pasuje. po za tym włosy trochę są sztuczne bo robione w stardesing Hair ale według mnie loki nadają naturalnosci

Adusiaczek3 pisze...

Jest ok, ale mi coś nie pasuję.

adusiaczek3

Nataly pisze...

Zdecydowanie po chociaż pzred etż jest ładnie . PO podoba m isię ta ksozula ♥ .