Obserwatorzy ♥

28 sierpnia 2013

Metamorfoza MissNuteczka

Przed: Na początek twarz. Nie podoba mi się, zbyt dużo makijażu, który przysłania piękną doll. Do fryzury nie jestem w pełni przekonana, aczkolwiek jest okej. Jeśli chodzi o strój jest prosty, ale ładny, jedyne co zmieniłabym buty i zdjęła słuchawki. Okulary nie są tutaj potrzebne, ale z nimi też jest dobrze.
Moja ocena: 4/10.
Po: Zainspirowała mnie spódniczka, trzeba jej przyznać, że jest niezwykle inspirująca. Dodałam zwykłą beżową bluzkę, a na wierzch założyłam dwie marynarki. Jedną zieloną, której część widać, a drugą niebieską. Wydaje mi się, że efekt jest fajny. Dodałam miętową kopertówkę i buty w kolorze marynarki.

Lepiej przed czy po? Czekam na wasze komentarze.

4 komentarze:

Kingusiaaa pisze...

Uważam że lepiej po , aczkolwiek ja bym coś tu zmieniła bo to nie mój styl
3siostry

Adusiaczek3 pisze...

Lepiej po, ale to i tak nie jest mój styl..

adusiaczek3

Nataly pisze...

Hmm sama nei wiem . I rpzed i po mi się podoba. No sama nie wiem ale chyba lepiej po ;).

BlackEvee pisze...

lepiej po ale nie w moim stylu