Obserwatorzy ♥

13 sierpnia 2013

#27

Nie mam kompletnie pomysłów na stylizacje, więc stworzyłam make-up.



Zrobiłam go parę dni temu. Jest stonowany, starałam się o płynne przejścia kolorów aby nie był agresywny. Te o czy są wprost idealne do robienia makijażu, jak najbardziej polecam je bardziej "wprawionym" użytkownikom Stardoll.

Użyłam:
Czarny Eyeliner (Sephora)
Kredki: biała, śliwkowa, w odcieniu pudrowego różu, burgundowa (Dot), lawendowa (Transform)
Pomadka (Transform)
Róże (Dot, Transform)
Cień do powiek: w odcieniu orchidei (Dot)



Oraz 2-gi makijaż, stworzony parę minut temu.Utrzymany w klimacie moro.

Użyłam:
Czarny Eyeliner (Dot)
Cienie do powiek: 4 różne odcienie zieleni (Dot, Sephora), biały, czarny, musztardowy (Dot)
Kredki: oliwkowa (Sephora), biała (Dot)
Pomadka: Nude (Dot), na bazie błyszczyku, transparentna (Natura Faces)
Róże: Pink Sand, brzoskwiniowy (Dot), burgundowy (Transform)


Który make-up bardziej Wam się podobał? Co sądzicie o piosence? Czekam na Wasze komentarze :-)


PIOSENKA :

2 komentarze:

DemonCarolineL pisze...

Piosenka fajna, makijaże super, bardzo podoba mi się drugi

kaka0898

Nataly pisze...

Suepr makiajze. Lepzzy hmm oba fajne ♥