Obserwatorzy ♥

22 lipca 2013

stylizacja

Hejka ,jestem na wakacjach u siostry więc do Środy mogę dodać jakieś stylki będę dodawała po dwie żeby zrekonpensować wam moją nie obecność...

nie mam pomysłu na stylizacje wiec siostra stworzyła jedna stylizacje a ja drugą...
1.stylizacja- letnia,romantyczna. (nastolatkaKitty)
sweter-Killah
top-Pretty 'n love
spódnica-prezent SS (za skożystanie z oferty chyba wielkanocnej ,czy coś...)
pasek??? -n w m Volie
buty-Darmowe
naszyjnik-darmowy
2. plażowa w odcieniach beżu... (zakrencona11)
buty- IT girls
bikini-RIO
narzuta- Other Word
kapelusz-M M F



podoba sie wam ,komentujcie ... która lepsza stylka?

5 komentarzy:

Unknown pisze...

sorry za wychodzący obraz ale gdy bym go zmniejszyła był by średnio widoczny ...

Unknown pisze...

Według mnie lepsza ta biała, ale obydwie są ładne :)

Pinkola-Love

Unknown pisze...

1 stylizacja mnie całkowicie urzekła. Szkoda, że ta spódniczka nie jest dostępna normalnie, bo jest śliczna.
dfvgtgfg

Nataly pisze...

Zdecydowanei 2 . ♥

nastolatkaKitty pisze...

obie ładne