Obserwatorzy ♥

20 lipca 2013

Ostatni

Jest to niestety ostatni post przed moim wyjazdem. Tak bardzo nie chcę jechać, ale niestety, mam jeszcze parę spraw do załatwienia w Polsce. Kompletnie nie wiem o czym pisać, ale chciałam jeszcze coś skrobnąć. Jak nie zapomnę aparatu wstawię parę zdjęć z Mazur, chociaż pewnie dla większości nie będzie niczym nowym. Ja nad polskie jeziora jadę pierwszy raz, więc mam nadzieję, że nie będzie aż tak tragicznie jak jest nad Bałtykiem. O robieniu stylizacji nie ma dzisiaj mowy, nie mam zbytnio możliwości. Czekam na Downtown w wersji na inne jabłuszka, albo chociaż tablety z innym systemem operacyjnym.  Dzisiaj nie będę się rozpisywać tak jak to zrobiłam ostatnio, bo bez sensu pisać jak się nie ma o czym. Po powrocie postaram się zorganizować loterię lub konkurs, a nastąpi to nie wcześniej, niż za dwa tygodnie.

Znacie jakieś miejsca nad polskimi jeziorami godne uwagi? Ja kompletnie nie wiem co, i czy w ogóle jest tam coś, co warto zobaczyć. 



+ tak teraz modnie, więc dodaję filmik (;

4 komentarze:

Nataly pisze...

Hmm ... Nie znamm przepraszam .

Unknown pisze...

Ja również nie znam ;/

Pinkola-Love

nastolatkaKitty pisze...

ja też...

nastolatkaKitty pisze...

nie znam :)