Obserwatorzy ♥

17 lipca 2013

Metamorfoza sucha96

Dzisiaj metamorfoza wykonywana na sucha96. Przypominam, że jeśli chcesz zgłosić się do metamorfozy, możesz zrobić to w mojej księdze gości,  TU.
PRZED- Powiem tak- pięknie. Naprawdę makijaż mi się podoba. Makijaż oka jest piękny, ma ciekawe kolory i ładnie je połączyłaś. Jestem fanką delikatnych, jasnych ust, ale ten odcień różu przypadł mi do gustu. Jedynie co mi przeszkadza to kolor brwi, niedopasowany do włosów i usta troszkę za wysoko. To już kwestia gustu.
PO- Makijaż oka jest wykonany ciemnymi barwami, które rozjaśnia pomarańczowa szminka. Według mnie takie połączenie świetnie ze sobą gra. Wydaje się, że makijaż jest ciężki, ale jednak biała kredka w wewnętrznym kąciku oka i biały kwiat we włosach ożywia i odświeża cały look.
PRZED- Strój mi się podoba. Na pierwszy rzut oka buty nie dopasowały mi się do tego stylu, ale przy dokładnym przypatrzeniu się wszystko jest precyzyjnie dopasowane. Nie mam żadnych zastrzeżeń.
 PO- Stylizacja w klasycznym czarnym kolorze, której głównym elementem jest prześwitująca, pomarańczowa bluzka, która moim zdaniem jest genialna. Dla charakterku dodałam lennonki i naszyjnik z krzyżem. Nie jestem w pełni zadowolona ze stylizacji, chociaż bardzo długo próbowałam coś wymyślić.

Lepiej przed, czy po? Piszcie w komentarzach.

4 komentarze:

Natalia pisze...

Makijaż podoba mi się i przed i po. A strój podoba mi się PO. Bo w PRZED nic do siebie nie pasuje.

nastolatkaKitty pisze...

zdecydowanie po ubranie.Ale makijaż i fryzura są ładne przed i po :)

nastolatkaKItty


Unknown pisze...

Zdecydowanie zgadzam się z komentarzami powyżej.

Pinkola-Love

Nataly pisze...

Sama nie wiem / [p i przed jest ślicznie ♥