Obserwatorzy ♥

31 lipca 2013

Metamorfoza Fioonnaa

Dzisiejszą metamorfozę wykonam na Fioonnaa:

PRZED: Nie jestem przekonana co do tych oczu, ale to tylko moje zdanie, po za tym wszystkie części twarzy są okej. Makijaż mi się bardzo podoba, jest staranny, na ładne ciekawe połączenia barw. To jest zdecydowany plus wyglądu doll. Nie podoba mi się kolor włosów, nie wygląda dobrze, ani realistycznie.  Po za włosami wszystko jest dobrze.

PO: Stworzyłam makijaż w zielonych, żółtych odcieniach. Policzki lekko musnęłam różem, a usta pomalowałam pomadką w kolorze brudnego różu. Zmieniłam fryzurę, na urokliwego koka. Uważam, że wyszło nieźle.

PRZED: Stylizacja mi się nie podoba. Jedyne co mi się podoba to połączenie butów i spodni. Do tego dodałabym jakąś zwykłą białą bluzkę, lekki blezerek i jakiś ciekawy naszyjnik, natomiast połączenie tej bluzki i płaszcza nie prezentuje się ładnie. Według mnie okulary powinny być wyżej.

PO: Stworzyłam dziewczęcą stylizację. Nie każdemu spodoba się połączenie lekkiej kwiecistej spódnicy i złotych dodatków, ale taka jest moja wizja stylizacji "po". Dodałam miętową kopertówkę i tym zakończyłam stylizację.

Podoba wam się? Lepiej przed czy po?
dfvgtgfg

7 komentarzy:

Unknown pisze...

Moim zdaniem zdecydowanie lepiej po.

Pinkola-Love

Natalia pisze...

Mi się podobai PRZED i PO <3333

nastolatkaKitty pisze...

PO ładniej :)

Unknown pisze...

PO zdecydowanie ładniej.Najlepiej widać to po stroju, który zmieniłaś na o wiele lepszy.

Unknown pisze...

a

Nataly pisze...

Zdecydowanie po ! ♥

Karosia23 pisze...

Po lepiej, jednak makijaż po wygląda nieciekawie. Dolka ma zielone oczy a do tego zielony cień się zlewa strasznie ;/ Reszta super :)

Karosia23