Obserwatorzy ♥

29 lipca 2013

Hot or Not #4 / CzArNaPrincess2



Bella12655:
W stylizacji na pierwszy rzut oka czegoś brakuje. Jak dla mnie jakiegoś żakietu. Ogólnie wszystko pasuje ,tylko ja nie przepadam za tym naszyjnikiem i uważam, że bez niego było by lepiej. Mam mieszane odczucia więc daję Ci Hot/Not.

naati8: Twój strój jest bardzo ładny i prosty . Zastosowałaś w nim moje dwa ulubione kolory, które często wykorzystuję w moich stylziacjach . No ale zawsze jest jakieś ale . Torebka tutaj nie pasuje . Nie ma różowych dodadków . Łańcuszek zmieniłabym na jakieś korale . Ale ogólnie jest ladnie no ale niestety daje Ci HOT/NOT .


Uważacie, że sprawiedliwie oceniłyśmy?

3 komentarze:

Unknown pisze...

Uważam, że oceny są sprawiedliwe i zgadzam się ;)

Pinkola-Love

Nataly pisze...

No zgadzamsie bo ja tak napisalam juz tam xDDD

nastolatkaKitty pisze...

ocenione sprawiedliwie