Obserwatorzy ♥

29 czerwca 2013

Wracam

Już jestem nareszcie internet mi chodzi wybaczcie że długo mnie nie było.....
Wiele się tu wydarzyło....

nareszcie wakacje ....
a jednak ja ciągle tęsknie za szkolą ( wiem to idiotyczne)
 dlatego zrobiłam stylizacje na galowo wiem że jest kiepska. :
 
bluzka-IT girls 
spódnica-Darmówka 
buty-IT girls 
kapelusz Killah 


podoba sie komentujcie oceniajcie :) 



PS. postanowiłam jednak roztrzygnąć tam ten konkurs i wygrywa-Alesha49 wygrywasz 20 SD : 
 
-szanse na nagrodę straciła :naati8 -wysłałaś mi za linkowaną stylizacje ,a ja napisałam warunki : jednym z nich było : prace przysyłać na mój e-mail . 

gratuluje alesha49 zgłoś się do mnie po 20 SD + prowizja (wystaw mi coś w bazarku :)



nie długo zrobie konkurs na stylizacje letnią wypatrujcie posta :)

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

Prosta ,ale ładna stylizacja...

Unknown pisze...

gratulejszynn hehe :D
selena97865love

Nataly pisze...

Taka sobie . Gratuluję ;).