Obserwatorzy ♥

14 czerwca 2013

Stylizacja

Hej jak wam minął dzień ? mi normalnie ,z poprawkami z przedmiotów :) staram się o czerwony pasek ale chyba nie wyjdzie mam trzy 4 jedną 3 (z W-F) i reszta 5 , mam też szansę na 6 z muzyki. no wiec nie najgorzej :)przez te poprawki pozapominałam kilka rzeczy :( no nic :(
 dobra ,dziś jest stylizacja z piosenka ale nie wiem do jakiej piosenki zrobić może wy mi podpowiecie?
nie mam pomysłu wiec stworzyłam stylizacje .
co do stylizacji -Spodnie z wysokim staniem są bardzo przydatne ponieważ pasują do bluzki i do gorsetów :) czy jakoś  tak :)

żakiet-Falen Angel
top-B. bizou
pasek-Apres ski
kopertówka-B. bizou
buty-Nelly.com









































Podoba się wam ? komentujcie.:

5 komentarzy:

Nataly pisze...

Ładnie : )

Anonimowy pisze...

Cudna :)

missjula20105

Shayia pisze...

ładna stylka. :)

fioonnaa pisze...

Proponuję Ci piosenkę Nirvana - Heart-Shaped Box albo NIrvana - Very Ape. Uwielbiam je :)

Unknown pisze...

ok thx. zrobie w następny piątek ;)