Obserwatorzy ♥

13 czerwca 2013

stylizacja z darmówką :)

siemka dziś przedstawiam wam  stylizacje z swetrem z akademii wygląda na babciny wiec nie wiedziałam jak go użyć ale pokombinowałam i oto bum :)
Sweter tz. babciny ( by najmniej u mnie tak koleżanki mówią : czemu nie wyrzucisz tego babcinego swetra to już moja babcia nosi lepsze!!!)
ale jednak pokazałam im tą stylizacje i nie powiem trochę je przekonałam .Myślę że was też:) podobają mi się te buty które świetnie tu pasują :)

sweter-Academy stardoll
spodnie-Bonjour bizou
buty-Decades
torba-Basic

































Sorrki za nogę ale no nic :) podoba się wam ? pewnie nie :( ale mam nadzieje że tak :) komentujcie :)

3 komentarze:

Nataly pisze...

Bardzo bardzo ładnie !

Natalia pisze...

Noga mi się nie podoba.

Shayia pisze...

stylka taka nawet.