Obserwatorzy ♥

25 czerwca 2013

Metamorfoza karcia309





karcia309
 
Karolino ( mogę tak do ciebie mówić ? ) mam dla ciebie
jedną cenną radę : nie mieszaj tak odważnie kolorów 
bo w tym przypadku nie wyszło to za dobrze.
Bardzo podoba mi się ta bluzka lecz w połączeniu zresztą 
nie wygląda to korzystnie.
Nie jest wcale źle ale dobrze też nie jest.






















 
 
 
Stylizacja nie w każdego guście.
Ale w metamorfozach wykonawca musi wyrazić siebie,
prawda ? Dlatego wybrałam rzeczy najlepsze z twojej szafy
i pokazałam częściowo na co mnie stać.
Bardzo lubię takie eleganckie, kobiece a zarazem
wyraziste stylizacje z pazurem.














Pozdrawiam serdecznie i do zobaczenia przy kolejnych
stylizacjach i metamorfozach.
Dobranoc ;3

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Po ładniejsza ,ale bym zmieniła tam kopertówkę ;d

Nataly pisze...

Po :) . Ale przed też fajnie ;).