Obserwatorzy ♥

19 czerwca 2013

Bez Tytułu

W związku z tym, że rozpoczęły się u mnie już jakiś czas temu wakacje, wyjeżdżam do Polski na 2 tygodnie do rodziny. Jeśli czas i możliwości mi na to pozwolą, postaram się dodawać stylizacje, przynajmniej 2 podczas mojej nieobecności. Nie wiem co z mojego planu wyjdzie, więc z góry przepraszam za brak postów. W razie czego, możecie pisać na moje konto (fioonnaa), którym na ten okres dwóch tygodni przejmuje moja koleżanka. Prosiłabym aby ewentualne wiadomości kierować w języku angielskim, ewentualnie włoskim jeśli ktoś potrafi, gdyż Sofia (moja koleżanka) NIE potrafi rozmawiać po polsku. Pozdrawiam i życzę miłych wakacji, które u Was też się chyba wkrótce zaczynają o ile dobrze pamiętam.
Dzisiaj powinna się pojawić jedna stylizacja. Zobaczymy jak się wyrobię w czasie.


Pozdrawiam ~ fioonnaa




EDIT : Po powrocie zorganizuję konkurs albo mini loterię w ramach zadośćuczynienia. 

1 komentarz:

Nataly pisze...

Okej :) . Ja nie umiem Ang i Wl ale jak cos to po Ang cos wygawędze hehe xD