Obserwatorzy ♥

30 czerwca 2013

#19

Przepraszam za tak długą nieobecność, postaram się to nadrobić. Wróciłam, nieco wcześniej niż sobie to zaplanowałam, ale udało mi się na szczęście wszystko dopiąć na ostatni guzik. A wracając do stylizacji . Zmieniłam nie tylko make-up, fryzurę, kolor skóry dollki, ale również moje stylizacje nabrały nieco innego wyrazu. Ta jednak należy do najgorszych jakie w życiu wykonałam. Wybaczcie mi, nie miałam za wiele czasu aby ją dopracować i robiłam ją w samolocie.

Kurtka - Antidote
Stanik - Basics
Top - OTTO
Pasek - LE
Spódnica - Basics
Torebka - LE
Buty - LE

+ 'nowa' twarz

 

 

+ teraz tak modnie więc dodam piosenkę, która się nikomu nie podoba 

(oprócz mnie oczywiście :) )

 

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

Ciekawą twarz sobie zmajsterkowałaś ^^ Super stylizacja :D

♥ chaotic_imperfection ♥ pisze...

Oj uwierz że ja także lubię tą piosenkę nawet kocham ;3 Stylizacja jest ładna :D

Nataly pisze...

Ładna stylizacja ale wlosy bym zmienila ;).